lördag 26 september 2009

Tiden går fort när man har roligt...

Jag har börjat skola och slutat mitt fina jobb... Hade ju bara en visstidsanställning och nu skall det sparas på myndigheterna och min anställning tog slut.. Men inte något ont som har något gott med sig. Jag läser numera Inredning design och arkitetur och det är kul, men jobbigt... Har ju funderat på att börja studera en längre tid, men inte riktigt vetat till vad. Och när jag i våras efter Thailand såg en annons om den här utbildningen så sökte jag och tänkte att kommer jag in så... Och det gjorde jag och här är jag nu :)
Har just designat och tillverkat min första skåplucka, det blev ett apoteksskåp i vitt med ett svetsat halvt kors och text i lite tjockare tråd.. Cool och fasiken så roligt!
Vi får väl se vad det bär hän sedan....

//Anna ;)

Inga kommentarer: