fredag 27 februari 2009

Nämen fredag igen??

Verkar som att det är det enda jag gör på fredagarna är att lägga in nån liten kommentar här... Tomas och Mattias har åkt till andra huset, för att gipsa och jag skall dit senare när lillebror har somnat.. Vi ska måla lite jag och Matte..
På söndag flyttar den nya hyresgästen in och jag vill fräscha upp ena sovrummet innan..
Vi har tagit spruta i veckan och det gick finfint men sjutton så dyrt det är!
Nu skall det drickas lite Dukroal i veckan för nu är det nedräkning på allvar...
Jag kollar på hotell på nätet för att boka första natten men sen blir det att åka runt på öar och ta dan som den kommer...
Annars är det Amigo på tv i bakgrunden och jag säger som Ina, man vill bara bita av sig öronen när man hör människan...(Visst var det han du inte gillade heller??)
Fy fasen så jobbig röst människan har..

Nåväl nu är det sportlov för pärlorna, och jag får vara ledig torsdag och fredag...
Trevlig helg..

Inga kommentarer: