tisdag 16 december 2008

Glöggprovning

Igår var jag på glöggfest med jobbet.. Elisabeth hade gjort världens godaste Jansson (jag som inte ens gillar det egentligen..) Och Anna M hade tillverkat de allra godaste julgodisarna! Hon skulle verkligen börja jobba med godistillverkning..
Nåväl till glöggen, vi testade 5 sorter, 2 blossa och en grythyttan en med choklad och en herrljunga..
Herrljungan var den absolut godaste och kan varmt rekomenderas..
Och även den från grythyttan med snaj av lingon var helt ok... Det var i alla fall jättetrevligt!

3 kommentarer:

Ina sa...

Här på Ica bredvid oss brukar jag köpa Alterhedens Blåbärsglögg. Den är helt fantastiskt god.

Ina sa...

Nu dracka jag blåbärsglöggen igårkväll igen, och den var inte alls lika god som jag mindes. Den var så ruggigt söt!

Anna sa...

Men testa Herrljungas glögg från systemet för den var riktigt god!